Komunitas Lazio Indonesia


    Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Share

    Dicanio
    Super Moderator
    Super Moderator

    Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by Dicanio on March 26th 2009, 00:17

    Zarate, Pandev Tidak Dijual

    Presiden klub Lazio Claudio Lotito menegaskan tak akan menjual Mauro Zarate dan Goran Pandev.

    Kedua pemain andalan klub asal kota Roma itu memang dikabarkan sedang diincar Fiorentina. Bahkan La Viola disinyalir sudah mengadakan kontak dengan kedua pemain itu.

    Kabar itu ternyata dibantah langsung oleh Lotito. Ia menyatakan tak akan menjual Zarate maupun Pandev ke klub lain, apalagi ke Fiorentina.

    "Zarate dan Pandev akan ke Fiorentina? Saya tak pernah mendapat kontak seperti itu dari mereka. Rasanya aneh kenapa gosip semacam ini bisa terjadi," sanggahnya melalui Datasport.

    "Fiorentina sudah punya Gilardino dan Mutu di lini depan. Jadi untuk apa lagi mereka menambah striker, saya pikir ini hanya ulah beberapa media yang ingin memanaskan suasana."

    Lotito juga membantah kalau pelatih Biancocelesti Delio Rossi bersedia melepas Zarate dan Pandev. "Rossi sudah berbicara kepada saya, dan ia sudah menegaskan tak ingin kehilangan Pandev dan Zarate. Jadi saya anggap masalah ini sudah selesai," pungkasnya.


    _________________

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by Ramone on March 26th 2009, 00:21

    Menjual Zarate dan Pandev sama saja menjual 1/3 kekuatan Lazio. Janganlah, Lazio lagi butuh sosok yang dapat dijadikan penggedor, jika mereka terpaksa dijual akan susah mendapatkan penggantinya kembali. Soalnya harga2 striker2 muda sekarang mahal2.


    _________________
    LAZIO SELAMANYA!

    Mirjalovic
    Super Moderator
    Super Moderator

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by Mirjalovic on March 26th 2009, 01:08

    zarate dan pandev adalah pemain yang bsa bikin perbedaan,,jangan sampai deh,,,,sulit mencari pemaen seperti mereka..


    -------------------ITALY/ LAZIO & INTER, Meetings for Angeleri



    In the next days Estudiantes chairman Ruben Filipas and Marcos Angeleri's agent Miguel Pires will fly to Italy to talk with Lazio's executives about the 25 year old player's future. If an agreement won't be found, Filipas and Pires will move to Milan where they will meet Inter executives. After the ywo meetings it will be finally possible to know if Angelery will play in Italy in the next season.

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by Ramone on March 26th 2009, 01:13

    Mirjalovic wrote:zarate dan pandev adalah pemain yang bsa bikin perbedaan,,jangan sampai deh,,,,sulit mencari pemaen seperti mereka..


    -------------------ITALY/ LAZIO & INTER, Meetings for Angeleri



    In the next days Estudiantes chairman Ruben Filipas and Marcos Angeleri's agent Miguel Pires will fly to Italy to talk with Lazio's executives about the 25 year old player's future. If an agreement won't be found, Filipas and Pires will move to Milan where they will meet Inter executives. After the ywo meetings it will be finally possible to know if Angelery will play in Italy in the next season.

    Wah, Angeleri ini lagu lama Lotito dari dulu tarik ulur terus sampai mirip sinetron, sebenarnya mau gak sih Lotito beli pemain itu. Bahaya juga klo gak ada kesepakatan , Inter bisa seredok dari belakang.


    _________________
    LAZIO SELAMANYA!

    Dicanio
    Super Moderator
    Super Moderator

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by Dicanio on March 26th 2009, 01:15

    wahh..ngepost berita bahasa inggris boleh ya..? sial gw dah muter2 nyari berita lazio bhs indonesia susah bener.!!!


    _________________

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by Ramone on March 26th 2009, 01:18

    Dicanio wrote:wahh..ngepost berita bahasa inggris boleh ya..? sial gw dah muter2 nyari berita lazio bhs indonesia susah bener.!!!

    Gak papa kyaknya bang Ardian, asal kita ngerti aja...tapi jangan post berita bahasa italia sono..bisa berabe bacanya...wakaka cheers


    _________________
    LAZIO SELAMANYA!

    Mirjalovic
    Super Moderator
    Super Moderator

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by Mirjalovic on March 26th 2009, 01:21

    @adrian,,belum ada rulesnya kan ?:p...

    sama aja angeleri kayak Fornaroli ,,,,

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by Ramone on March 26th 2009, 01:24

    Mirjalovic wrote:@adrian,,belum ada rulesnya kan ?:p...

    sama aja angeleri kayak Fornaroli ,,,,

    Memang gak ada peraturannya bang Mirja! Semuanya bebas asal terkendali aja disini karena kita semua sama.

    BTW, nggak ada satupun pemain yang dijanjikan atau diisukan oleh Lotito dapat datang di Olimpico musim transfer ke II ini, Igli Tare punya peranan juga! No


    _________________
    LAZIO SELAMANYA!

    Dicanio
    Super Moderator
    Super Moderator

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by Dicanio on March 26th 2009, 08:30

    klo bisa ngepost berita sama fotonya ya.. biar tau wajah pemain incaran lazio..serperti contoh dibawah ini..


    _________________

    Dicanio
    Super Moderator
    Super Moderator

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by Dicanio on March 26th 2009, 08:38



    Masa Depan Javier Pastore di Lazio?

    Gelandang Atletico Huracan asal Argentina Javier Pastore, (19 tahun) sedang diincar pleh Lazio.
    Dalam 18 penampilan terakhir mencetak 4 gol bersama Atletico Huracan, gelandang yang cukup subur dan mempunyai prospek masa depan yang cerah.

    Semoga bukan rumor belaka..


    _________________

    Dicanio
    Super Moderator
    Super Moderator

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by Dicanio on March 26th 2009, 08:56




    Napoli Want Lazio's Stefano Mauri - Agent


    Should Lazio fail to qualify for Europe, it will be necessary for them to sell many of their big names.

    Promising winger Stefano Mauri would also be likely to go, and according to his agent, Tiziano Gonzaga, Napoli are very interested.

    Speaking on Radio Incontro, he said, “My client would like to stay in Rome, he has bought a house and is very happy here.

    “But no footballer in the world likes to sit on the bench and Stefano is no different.”

    Gonzaga went on to explain who might be interested.

    “Mauri is an important player, so I think lots of clubs would like to have him.

    “[Napoli’s sporting director, Pierpaolo] Marino has certainly come forward, and [former Italy coach Roberto] Donandoni [now coach of Napoli] certainly liked him because Stefano played for the national side while he was in charge.”

    The 29-year-old is in need of a new contract but contacts from the Biancocelesti seem to have been sparse, as his agent explained.

    “I met with the president a while back and he told me he had a few other things to put in order, and then he would be in touch. I hope he calls back before the end of the


    _________________

    Inzaghino
    Super Moderator
    Super Moderator

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by Inzaghino on March 26th 2009, 10:12

    Dicanio wrote:

    Masa Depan Javier Pastore di Lazio?

    Gelandang Atletico Huracan asal Argentina Javier Pastore, (19 tahun) sedang diincar pleh Lazio.
    Dalam 18 penampilan terakhir mencetak 4 gol bersama Atletico Huracan, gelandang yang cukup subur dan mempunyai prospek masa depan yang cerah.

    Semoga bukan rumor belaka..

    wah keren neyh klo mpe di duetin ma Zara Kid

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by Ramone on March 26th 2009, 10:33

    Mungkin Pastore digadang jadi pengganti Rocchi kalau2 dia pensiun atau gak subur lagi.


    _________________
    LAZIO SELAMANYA!

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by Cidho on March 26th 2009, 12:02

    Dicanio wrote:


    Napoli Want Lazio's Stefano Mauri - Agent


    Should Lazio fail to qualify for Europe, it will be necessary for them to sell many of their big names.

    Promising winger Stefano Mauri would also be likely to go, and according to his agent, Tiziano Gonzaga, Napoli are very interested.

    Speaking on Radio Incontro, he said, “My client would like to stay in Rome, he has bought a house and is very happy here.

    “But no footballer in the world likes to sit on the bench and Stefano is no different.”

    Gonzaga went on to explain who might be interested.

    “Mauri is an important player, so I think lots of clubs would like to have him.

    “[Napoli’s sporting director, Pierpaolo] Marino has certainly come forward, and [former Italy coach Roberto] Donandoni [now coach of Napoli] certainly liked him because Stefano played for the national side while he was in charge.”

    The 29-year-old is in need of a new contract but contacts from the Biancocelesti seem to have been sparse, as his agent explained.

    “I met with the president a while back and he told me he had a few other things to put in order, and then he would be in touch. I hope he calls back before the end of the


    Oalah...
    sayang sekali ini pemain klo di jual...
    tp main'a angin2an sich..
    yah jadi jarang di pake..
    padahal main'a top abis..

    dasar man rossi dodol..
    bakar rossi

    Inzaghino
    Super Moderator
    Super Moderator

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by Inzaghino on March 26th 2009, 22:51

    Lazio Ready To Make Julio Cruz Drive
    The Romans are coming to Milan as Lazio plan to prise the Inter striker away from San Siro...



    Inter outcast Julio Cruz could be on his way to Lazio at the end of the season as president of the Roman club Claudio Lotito is demanding more fire power.

    The Argentine striker has endured a miserable season at the San Siro as he has not really been a part of Jose Mourinho's plans. In addition, the Nerazzurri have not moved to offer 34-year-old Cruz an extension to his current deal, which expires in June.

    Il Corriere Dello Sport claims the Biancocelesti are making early enquiries for the hitman. Although Cruz has not played much for Inter this term, he still has the goal scoring prowess of a top striker.

    Reports suggest Cruz will be struck off by Mourinho at the end of the season as the Portuguese coach wants to trim his squad.

    Although indications from the Rome-based publication show an interest in the striker, Claudio Lotito may not like Cruz's salary. The hitman is currently earning around €3 million per season in Milan. Such a figure may need to be trimmed down if he is to make the switch to Formello.

    The striker's agent, Jorge Cysterpiller, has tried to play down the speculation.

    "I have not been in touch with any clubs," the agent told Il Corriere Dello Sport. "I will be in Italy in May and we will take a decision then. Julio is an Inter player and he will only be thinking about them until the end of his deal."

    Dicanio
    Super Moderator
    Super Moderator

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by Dicanio on March 27th 2009, 07:56

    Inzaghino wrote:Lazio Ready To Make Julio Cruz Drive
    The Romans are coming to Milan as Lazio plan to prise the Inter striker away from San Siro...



    Inter outcast Julio Cruz could be on his way to Lazio at the end of the season as president of the Roman club Claudio Lotito is demanding more fire power.

    The Argentine striker has endured a miserable season at the San Siro as he has not really been a part of Jose Mourinho's plans. In addition, the Nerazzurri have not moved to offer 34-year-old Cruz an extension to his current deal, which expires in June.

    Il Corriere Dello Sport claims the Biancocelesti are making early enquiries for the hitman. Although Cruz has not played much for Inter this term, he still has the goal scoring prowess of a top striker.

    Reports suggest Cruz will be struck off by Mourinho at the end of the season as the Portuguese coach wants to trim his squad.

    Although indications from the Rome-based publication show an interest in the striker, Claudio Lotito may not like Cruz's salary. The hitman is currently earning around €3 million per season in Milan. Such a figure may need to be trimmed down if he is to make the switch to Formello.

    The striker's agent, Jorge Cysterpiller, has tried to play down the speculation.

    "I have not been in touch with any clubs," the agent told Il Corriere Dello Sport. "I will be in Italy in May and we will take a decision then. Julio is an Inter player and he will only be thinking about them until the end of his deal."


    PARAH STRIKER LAZIO BANYAK YANG POTENSIAL MALAH BELI PEMAIN TUAA....PARAAHH PARAHHHHH...
    mending tarik aja sekalian Tare jadi striker lagi...


    _________________

    Mirjalovic
    Super Moderator
    Super Moderator

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by Mirjalovic on March 27th 2009, 14:04

    Kenapa Lazio incer gelandang dan striker.............?padahal sudah jelas dmana kelemahan kta,,yaitu d bek tengah dan gelandang bertahan!


    payah!

    Dicanio
    Super Moderator
    Super Moderator

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by Dicanio on March 27th 2009, 18:52



    Goran Pandev To Sign New Lazio Deal


    The Biancocelesti star has promised he will soon commit his future to the club until 2014.

    Lazio fans are eagerly waiting for president Claudio Lotito to keep his promise and tie down striking duo Mauro Zarate and Goran Pandev.

    The Argentine is expected to sign for the club on a permanent basis by the end of April, and the Macedonian international has been in talks over a new deal in recent weeks because his current contract expires in 2010.

    “I am satisfied with the way negotiations are progressing,” Pandev told La Gazzetta dello Sport.

    “I believe that I will pen a new contract until 2014 at the end of the season, most likely in June. The fans and the club truly love me here in Rome.”

    The Aquile have been through ups and downs this term but are still within reach of a place in Europe.

    “I am quite pleased and I feel we can still qualify for the UEFA cup,” he maintained.

    “It’s difficult to do so through the league and that’s why I want to win the Coppa Italia. It is obvious, though, that this has been a see-saw of a season for Lazio and we have not met our targets.”

    Lazio defeated Juventus 2-1 in the first leg of the Coppa Italia semi-final and will have to defend their slender lead at the Stadio Olimpico in Turin on April 22.


    _________________

    Dicanio
    Super Moderator
    Super Moderator

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by Dicanio on March 27th 2009, 18:54


    Lazio Bantah Minati Julio Cruz


    Presiden Lazio Claudio Lotito membantah bila klubnya menginginkan striker Inter Julio Cruz.
    Bomber asal Argentina rumornya akan segera hijrah ke ibukota Italia untuk bergabung dengan Lazio.

    Spekulasi ini muncul merujuk pada minimnya kesempatan bermain yang dimiliki Julio Cruz di Inter. Indikasi lain yang menguatkan spekulasi tersebut adalah tumpulnya lini depan Lazio.

    Akan tetapi kemungkinan bergabungnya Julio Cruz ke Lazio dibantah oleh presiden klub Claudio Lotito.

    "Cruz pastinya merupakan pemain bagus, tapi dia tidak termasuk dalam pemain yang masuk bidikan kami," ungkap Lotito kepada Corriere dello Sport.

    Lotito memaparkan alasan pihaknya tidak akan menarik Julio Cruz dari Inter di masa mendatang.

    "Ada dua alasan mengapa saya berani mengatakan ini, yang pertama dia akan membuat kami mengeluarkan banyak uang dan dia akan meminta gaji yang tidak sedikit dalam beberapa tahun ke depan," tandas Lotito lagi.


    _________________

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by Ramone on March 27th 2009, 20:19

    Gila Lotito sempat bilang seperti itu, masak masalah gaji jadi alasan untuk tidak mengembangkan klub. Pribadi saya setuju dengan pembelian Cruz walaupun Lazio masih ada policy salary cap.

    Sepertinya Lotito sangat selektif dan cenderung pelit membelanjakan pemain, ya untung2 ada pemain muda potensial yang murah untuk dibeli. Kalau tidak ada, ya harus membeli pemain yang sudah jadi.

    Medicino layak dicoba.


    _________________
    LAZIO SELAMANYA!

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by ssnabil on March 28th 2009, 19:42

    Ibrahim Afellay?
    Van Bommel ?

    ingat juga pemain2 yg dipinjamkan semusim doang, waktunya balik semua
    stendardo, zauri, dll

    Mirjalovic
    Super Moderator
    Super Moderator

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by Mirjalovic on March 28th 2009, 23:28

    Van Bommel ??????????????

    pemain tsb sudah tua,,namun mungkin bisa jadii panutan kita yang baik.

    Affelay?

    hmmm,,,kita berkompetisi vs tim2 besar dunia,,,dan apa enggak bentrok dengan posisi Foggia dan Meghni......?mereka terlalu berbakat untuk disia2kan,,kecuali,i,Rossi mau bermain melebar.

    yuhan
    Pemain Legenda
    Pemain Legenda

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by yuhan on March 29th 2009, 16:12

    veron aja tu....
    dia punya mental juara....
    g kayak van bommel...parah!!!!!!!!!

    ma pemaen junior lazio patut dicoba Smile

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by ssnabil on March 29th 2009, 17:28

    Yah sementara baru itu aja rumor transfer pemain Lazio, heran juga kayaknya selalu cari pemain2 tua yang udah gak laku, musim ini dapat brocchi, eh rumornya malah van bommel ato julio cruz.
    Kalo afellay barangkali aja dapet, carizzo juga dulu banyak saingannya en bisa dapet....

    Yang misteri dari transfer yang lalu itu si matias fernandez yang udah ngebet ke Lazio, gak tau gimana kabarnya...

    yuhan
    Pemain Legenda
    Pemain Legenda

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by yuhan on March 29th 2009, 17:33

    biasa...
    lotito cari pemaen yg mau diapa2in ma dia tu...
    wakakakakak

    kapan mau matang pemaen mudanya kalo g pernah dikasih kesempatan!!!!!
    huh Evil or Very Mad

    Sponsored content

    Re: Rumor Transfer Lazio 2009/2010

    Post by Sponsored content Today at 20:45


      Waktu sekarang December 11th 2016, 20:45